diplomsko delo
Anja Zelenik (Avtor), Miran Muhič (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela z naslovom Mejniki gibalnega razvoja v povezavi s koordinacijo je bil ugotoviti, kdaj so otroci dosegali mejnike gibalnega razvoja in kakšna je povezava med doseganjem mejnikov gibalnega razvoja ter razvitostjo koordinacije. Osredotočili smo se na šest ključnih mejnikov gibalnega razvoja. Izvedli smo empirično raziskavo, v kateri je sodelovalo 21 otrok, starih 54-61 mesecev, in njihovi starši. Pri zbiranju podatkov smo uporabili deskriptivno in kavzalno-neeksperimentalno metodo. Podatke smo zbirali s pomočjo kvantitativne tehnike. V skladu s cilji smo s pomočjo ankete ugotovili, pri kateri starosti so otroci dosegali mejnike gibalnega razvoja, s pomočjo sedmih motoričnih testov pa ugotovili, kako imajo otroci razvito koordinacijo. Ugotovili smo, da so mejniki gibalnega razvoja in razvitost koordinacije v neznatni pozitivni povezanosti ali v šibki negativni povezanosti.

Ključne besede

diplomska dela;gibalni razvoj;mejniki gibalnega razvoja;koordinacija;predšolski otroci;motorični testi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Zelenik]
UDK: 796.012.1-053.4(043.2)
COBISS: 142932227 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 1
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Motor developmental milestones in connection with coordination
Sekundarni povzetek: The aim of the dissertation 'Motor developmental milestones in connection with coordination' was to identify at which age children reach milestones in motor development, and what is the correlation between reaching milestones in motor development and coordination skills. The focus was on six key milestones in motor development. An empirical study was carried out on 21 children aged between 54 and 61 months, and their parents. The method for collecting data was descriptive, and causal non-experimental. Data was collected using quantitative techniques. In accordance with the objectives, the survey indicated at which age children reached motor developmental milestones, and children's coordination skills were determined based on seven motor tests. The findings show that the correlation between motor developmental milestones and coordination skills is insignificantly positive or slightly negative.
Sekundarne ključne besede: theses;motor development;motor developmental milestones;coordination;preschool children;motor tests;Motorične sposobnosti;Predšolski otroci;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, [61] str.))
ID: 17757997