diplomsko delo
Miha Malenšek (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

Diplomska naloga zajema načrtovanje in implementacijo sobe pobega v obogateni resničnosti. Zaradi svetovne krize Covid-19, se je ogromno ljudi znašlo doma. Družabni centri, trgovine, kavarne in ostalo, so se zaprli. Vsi smo tako bili prisiljeni poiskati zabavo kar doma. Namen diplomske naloge, je razviti sobo pobega, ki jo lahko prenašamo v žepu - na telefonu, objavljeno na eni največjih platform s funkcionalnostmi v obogateni resničnosti, Snapchat. Uporabniki bodo lahko v varnem udobju doma, lastno dnevno sobo spremenili v zanimivo sobo pobega, polno ugank in 3D zagonetk. Za razvoj izkušnje same bomo uporabili prostodostopen program Lens Studio, ki uporabnikom omogoča razvoj in objavo lastnih "filtrov" na platformi Snapchat, mi pa bomo izkoristili grafične zmožnosti aplikacije, da razvijemo interaktivno izkušnjo. 3D modele, uporabljene v izkušnji sami, bomo izdelali v prostodostopnem in odprtokodnem programu Blender. Diplomska naloga bo nudila vpogled tako v kreativen, kot tudi tehničen proces izdelave sobe pobega v obogateni resničnosti, poleg tega pa bo bralcu predstavila pregled zgodovine tehnologije obogatene resničnosti in pregled modernih tehnologij in okolij, ki razvijalcem omogočajo razvoj izkušenj v obogateni resničnosti.

Ključne besede

obogatena resničnost;soba pobega;načrtovanje;računalništvo in informatika;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [M. Malenšek]
UDK: 004.946(043.2)
COBISS: 77214467 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 321
Št. prenosov: 64
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Developing an AR escape room
Sekundarni povzetek: This theses covers the planning and implementation of an augmented reality escape room. Because of the Covid-19 crisis, community centres, stores, cafes and other common spaces are closed, forcing many to find entertainment at home. The goal of this thesis is to develop a fully functional AR escape room that the user can transport in their pocket, on their mobile device, published on one of the biggest social platforms with AR functionalities - Snapchat. The users will thus be able to transform their living room into a fully interactive AR escape room, filled with mystery and 3D puzzles, from the comfort of their own home. To develop the experience we'll use Lens Studio, a free program used for developing and publishing AR experiences on Snapchat, made by Snap Inc. The assets will be created in the free, open-source, 3D modelling software Blender. The theses will therefore offer an insight into the creative and technical process of development, as well as a brief overview and history of augmented reality.
Sekundarne ključne besede: augmented reality;Lens Studio;escape room;design;computer and information science;diploma;Navidezna resničnost;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 82 str.
ID: 13390864
Priporočena dela:
, diplomsko delo
, diplomsko delo
, diplomsko delo