magistrsko delo
Karmen Kokot (Avtor), Janez Drobnič (Mentor), Katarina Kravos (Komentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

strategije učenja in poučevanja;raznoliki razredi;psihosocialni položaj;medvrstniški odnosi;razredna klima;vloga učitelja;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [K. Kokot]
UDK: 376.091.3(043.2)
COBISS: 75580163 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1320
Št. prenosov: 114
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: learning and teaching strategies;diverse classroom;psychosocial position;peer relationships;classroom atmosphere;the role of the teacher;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [7] f., 89 str.
ID: 13571094
Priporočena dela:
, stepping into L2 student’s shoes
, diplomsko delo