magistrsko delo
Meri Dizdarević (Avtor), Gregor Pfajfar (Mentor)

Povzetek

Vpliv družbenih omrežij na spreminjanje navad porabnikov pri spletnem nakupovanju v času epidemije COVID-19

Ključne besede

trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;družbena omrežja;spremembe;pandemija;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. Dizdarević]
UDK: 366
COBISS: 87979267 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 194
Št. prenosov: 41
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂimpact of social networks on changing consumer habits when shopping online during the COVID-19 pandemic
Sekundarne ključne besede: marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;social network;changes;pandemic;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 66, 34 str.
ID: 14282314