magistrsko delo
Kristijan Sirk (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor)

Povzetek

Razvoj in uvedba nove blagovne znamke premium vin na globalni trg

Ključne besede

trženje;trg;vinarstvo;novi proizvodi;razvoj;blagovne znamke;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [K. Sirk]
UDK: 339.138
COBISS: 91944963 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 146
Št. prenosov: 15
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂThe ǂdevelopment and launch of a new premium wine brand in the global market
Sekundarne ključne besede: marketing;market;wine business;new products;development;brands;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 60, 13 str.
ID: 14282374