ǂthe ǂmanagersʹ perspective
Marko Kukanja (Avtor)

Povzetek

Restaurant quality measurement based on marketing factors

Ključne besede

restaurant quality;service quality management;F&B management;marketing mix;Slovenia;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UP - Univerza na Primorskem
UDK: 640.4:005.336.3
COBISS: 1538188484 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-3303
Matična publikacija: Academica turistica
Št. ogledov: 2889
Št. prenosov: 70
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Restaurant quality measurement based on marketing factors - the managersʹ perspective
Sekundarne ključne besede: kakovost;prehrambeno gostinstvo;kakovost storitev;menedžment;hrana in pijača;trženjski splet;Slovenija;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 15-28, 107
Letnik: ǂYear ǂ8
Zvezek: ǂno. ǂ2
Čas izdaje: nov. 2015
ID: 14324415
Priporočena dela:
, ǂthe ǂmanagersʹ perspective
, ǂa ǂcross-national comparison between two neighbouring North Mediterranean tourist destinations - Portorož and Opatija
, ǂan ǂintegrative model based on marketing (7P) approach
, diplomsko delo univerzitetnega študija Organizacija in management poslovnih in delovnih sistemov