delo diplomskega seminarja
Karmen Skornšek (Avtor), Borut Milfelner (Mentor)

Povzetek

Ugotavljanje tržne pozicije znamke Gorenje : delo diplomskega seminarja

Ključne besede

marketing;pozicioniranje;blagovne znamke;konkurenca;tržno komuniciranje;trženje;prodaja;metodologija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Šoštanj
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: [K. Skornšek]
UDK: 339.138
COBISS: 10170396 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1027
Št. prenosov: 64
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Research of market position of brand Gorenje
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Delo diplomskega seminarja/zaključno seminarsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 46 str., [10] str. pril.
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;economics;economic science;ekonomija;ekonomske vede;trade;commerce;international economic relations;world economy;trgovina;tržišče;marketing;general questions of trade and commerce;market;splošna vprašanja o trgovanju in trgovini;
ID: 1434508
Priporočena dela:
, delo diplomskega seminarja
, primer blagovne znamke Shipman podjetja Seaway Group d.o.o.