Andrej Šorgo (Avtor), Andreja Špernjak (Avtor)

Povzetek

Syllabi in the science subjects, biology, chemistry and physics at lower and general upper secondary school are compared in the light of their underlying philosophies, goals, objectives and recognized importance in science teaching. Even though all syllabi were prepared within the same framework, great differences among syllabi concerning practical work are evident. More importance is given to practical work in the syllabi of chemistry and physics, where it is recognized as a basic method, while in the biology syllabus the construction of concepts is valued much higher.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;kurikulum;učni načrti;praktično delo;naravoslovje;srednje šole;education;curriculum;syllabuses;practical work;science;secondary schools;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
UDK: 37.091.2:5
COBISS: 18982408 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1305-8223
Št. ogledov: 1756
Št. prenosov: 84
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: vzgoja in izobraževanje;kurikulum;učni načrti;praktično delo;naravoslovje;srednje šole;
URN: URN:SI:UM:
Strani: str. 11-19
Letnik: ǂVol. ǂ8
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2012
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;education;vzgoja in izobraževanje;šolstvo;pouk;organization of instruction;mathematics;natural sciences;naravoslovne vede;matematika;
ID: 1440130
Priporočena dela:
, ni podatka o podnaslovu
, tehniška gimnazija
, ni podatka o podnaslovu