primer podjetja Telekom Slovenije

Povzetek

Načrt vpeljave upravljanja storitev s pristopom ITIL

Ključne besede

telekomunikacije;informacijska tehnologija;management;storitve;standardi;case study;podjetje;Telekom;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Šuster Erjavec]
UDK: 659.2
COBISS: 21205478 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1260
Št. prenosov: 192
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: Plan for implementing service management using ITIL in Telekom Slovenije
Sekundarne ključne besede: telecommunications;information technology;management;services;standards;case study;enterprises;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: IV, 98, 9 str.
ID: 1453929