diplomsko delo
Nika Rakonjac (Avtor), Miro Kline (Mentor)

Povzetek

Pospeševanje prodaje tržne znamke Garnier in njegova učinkovitost

Ključne besede

Tržno komuniciranje;Blagovne znamke;Pospeševanje prodaje;Učinkovitost;Kozmetična industrija;Študija primera;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [N. Rakonjac]
UDK: 659.113:665.58(043.2)
COBISS: 29689181 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 788
Št. prenosov: 184
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Marketing communication;Trademarks;Sales promotion;Effectiveness;Cosmetics industry;Case study;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 85 f.
Ključne besede (UDK): applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;communication and transport industries;accountancy;business management;public relations;komunikacije in transport;knjigovodstvo;poslovni menedžment;stiki z javnostjo;publicity;information work;public relations;stiki z javnostjo;reklama;publicity;advertising;oglaševanje;applied sciences;medicine;technology;uporabne znanosti;medicina;tehnika;chemical technology;chemical and related industries;kemijska tehnologija;kemijske in sorodne industrije;oils;fats;waxes;adhesives;gums;resins;olja;maščobe;voski;adhezivi;gume;smole;essential oils;perfumery;cosmetics;eterična olja;parfumerija;kozmetika;
ID: 1462002
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študija