ǂan ǂitem-response-modeling approach
Gero Schwenk (Avtor)

Povzetek

Subject of this paper is the measurement of social influence in social networks. The theoretical point of departure is twofold. First, focus is on cognitive processing of perceived influence. Second, three distinct dimensions of social influence are considered: persuasion, authority and coercion. Combining these considerations with Item Response Theory methods, questionnaire-type measurement instruments are proposed. These instruments are employed in a closed network case study where applicability is checked by means of network autocorrelation models.

Ključne besede

Družbena omrežja;Merjenje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: Fakulteta za družbene vede
UDK: 303
COBISS: 28667997 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1854-0023
Št. ogledov: 179
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarni naslov: an item-response-modeling approach
Sekundarne ključne besede: Social networks;Measurement;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 27-50
Letnik: ǂVol. ǂ6
Zvezek: ǂno. ǂ1
Čas izdaje: 2009
Ključne besede (UDK): social sciences;družbene vede;methods of the social sciences;metode družbenih ved;
ID: 1469882
Priporočena dela:
, ǂan ǂitem-response-modeling approach
, znanje, o katerem se razpravlja
, primer raziskave Kinodvor
, kdo naj sodeluje v raziskavi o otrocih?