diplomska naloga
Alenka Kopše (Avtor), Darjo Felda (Mentor), Sanela Mešinović (Komentor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

zgodnje učenje matematike;število nič;pojem števila;kognitivni razvoj;štetje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UP PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [A. Kopše]
UDK: 51:373.2(043.2)
COBISS: 1538991300 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1078
Št. prenosov: 49
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. na Primorskem, Pedagoška fak.
Strani: [14], 42 str.
ID: 14720557