diplomsko delo
Špela Bencik (Avtor), Nika Golob (Mentor)

Povzetek

Namen diplomskega dela z naslovom Izvajanje naravoslovnih dejavnosti izven igralnice v vrtcih Murska Sobota je raziskati, kako pogosto izvajajo vzgojitelji Vrtca Murska Sobota naravoslovne dejavnosti izven igralnice in ali jih sam letni čas in vreme omejuje pri izvajanju naravoslovnih dejavnosti zunaj. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in empiričnega dela. V teoretičnem delu smo opisali naravoslovje kot področje Kurikuluma za vrtce, učenje izven učilnice, izkustveno učenje, gozdno pedagogiko, vpliv izvajanja dejavnosti zunaj na različna otrokova področja razvoja. Prav tako smo opisali Mursko Soboto, njene naravne značilno in Vrtec Murska Sobota. V empiričnem delu smo predstavili rezultate anketiranja vzgojiteljev Vrtca Murska Sobota. Za raziskavo smo uporabili ne slučajnostni vzorec iz konkretne populacije. Rezultate smo predstavili v obliki tabel in grafov, na koncu smo jih tudi interpretirali. Ugotovili smo, da vzgojitelje letni čas in vreme ne omejuje pri izvajanju dejavnosti izven igralnice. Vzgojitelji dejavnosti največkrat izvajajo na igrišču vrtca in v parku. Naravoslovne dejavnosti izven igralnice izvajajo v povprečju dvakrat na mesec.

Ključne besede

diplomska dela;učenje izven učilnice;izkustveno učenje;narava;naravoslovne dejavnosti;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [Š. Bencik]
UDK: 373.2.091.3:5(043.2)
COBISS: 109992195 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 255
Št. prenosov: 42
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Performance of natural science activities outside the playroom in kindergartens of murska sobota
Sekundarni povzetek: The aim of this diploma thesis, entitled Implementation of Natural Science Activities Outside the Playroom in Murska Sobota Kindergartens, is to investigate how often preschool teachers of Murska Sobota Kindergartens implement natural science activities outside the playroom and whether the time of year and weather conditions limit the implementation of natural science activities outside the playroom. This diploma thesis consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we described natural sciences as an area of the Kindergarten Curriculum, learning outside the classroom, experiential learning, forest pedagogy, and the impact of outdoor activities on different areas of child development. We also described Murska Sobota, its natural characteristics and Murska Sobota Kindergartens. In the empirical part, we presented the results of our survey of preschool teachers of Murska Sobota Kindergartens. A non-random sample from a specific population was used for the study. We presented the results in the form of tables and graphs, and also interpreted them at the end.
Sekundarne ključne besede: theses;learning outside the classroom;experiential learning;nature;natural science activities;Predšolska vzgoja;Izkustveno učenje;Naravoslovje;Pouk na prostem;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 53 str.))
ID: 14814742