ciljno raziskovalni projekt
    
Saša A. Glažar (Avtor), 
Barbara Bajd (Avtor), 
Mara Cotič (Avtor), 
Mojca Čepič (Avtor), 
Iztok Devetak (Avtor), 
Danica Dolničar (Avtor), 
Vesna Ferk Savec (Avtor), 
Ana Gostinčar-Blagotinšek (Avtor), 
Mojca Juriševič (Avtor), 
Janez Vogrinc (Avtor), 
Margareta Vrtačnik (Avtor), 
Milena Valenčič Zuljan (Avtor)
    
 	
    Povzetek
 
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
    Ključne besede
 
naravoslovne kompetence;e-gradiva;
    Podatki
 
    
        
            | Jezik: | Slovenski jezik | 
        
        
            | Leto izida: | 2010 | 
            
        
            | Izvor: | Ljubljana | 
        
        
            | Tipologija: | 2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav | 
            
        
            | Organizacija: | UL PEF - Pedagoška fakulteta | 
        
            | Založnik: | Pedagoška fakulteta | 
   
        
            | UDK: | 37.091.3 | 
   
        
        
            | COBISS: | 8941129   | 
        
        
  
        
            | Št. ogledov: | 1175 | 
        
        
            | Št. prenosov: | 150 | 
        
        
            | Ocena: | 0 (0 glasov) | 
        
            | Metapodatki: |                       | 
    
    
    Ostali podatki
 
    
        
            | Sekundarni jezik: | Neznan jezik | 
        
        
        
        
        
            | Sekundarne ključne besede: | science education;teaching aid;motivation for studies;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učni pripomočki;motivacija za učenje; | 
        
            
        
            | Vrsta dela (COBISS): | Zbornik | 
        
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
            | Strani: | 61 str. | 
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
           
        
          
        
          
        
          
        
         
        
         
        
        
            | ID: | 1484616 |