ciljno raziskovalni projekt
Saša A. Glažar (Avtor),
Barbara Bajd (Avtor),
Mara Cotič (Avtor),
Mojca Čepič (Avtor),
Iztok Devetak (Avtor),
Danica Dolničar (Avtor),
Vesna Ferk Savec (Avtor),
Ana Gostinčar-Blagotinšek (Avtor),
Mojca Juriševič (Avtor),
Janez Vogrinc (Avtor),
Margareta Vrtačnik (Avtor),
Milena Valenčič Zuljan (Avtor)
Povzetek
Analiza dejavnikov, ki vplivajo na trajnejše znanje z razumevanjem naravoslovno-tehniških vsebin
Ključne besede
naravoslovne kompetence;e-gradiva;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2010 |
Izvor: |
Ljubljana |
Tipologija: |
2.12 - Končno poročilo o rezultatih raziskav |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
UDK: |
37.091.3 |
COBISS: |
8941129
|
Št. ogledov: |
1175 |
Št. prenosov: |
150 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Neznan jezik |
Sekundarne ključne besede: |
science education;teaching aid;motivation for studies;naravoslovna vzgoja in izobraževanje;učni pripomočki;motivacija za učenje; |
Vrsta dela (COBISS): |
Zbornik |
Strani: |
61 str. |
ID: |
1484616 |