Gregor Torkar (Avtor), Verena Koch (Avtor)

Povzetek

Factors hindering teachers from integrating natural sciences and mathematics into home economics courses

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3
COBISS: 9389129 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1648-3898
Št. ogledov: 779
Št. prenosov: 131
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: natural sciences;home economics;interdisciplinary approach;primary school;naravoslovne vede;gospodinjstvo;medpredmetni pristop;osnovna šola;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 216-223
Letnik: ǂVol ǂ11
Zvezek: ǂno. ǂ3
Čas izdaje: 2012
ID: 1484994