Tomaž Vec (Avtor)

Povzetek

How to increase disruptive behaviour in the classroom?

Ključne besede

Ni podatka o ključnih besedah

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.03 - Kratki znanstveni prispevek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 159.9.019.4:37
COBISS: 9673545 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: Y507-1224
Št. ogledov: 555
Št. prenosov: 94
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Neznan jezik
Sekundarne ključne besede: class;misconduct;teacher;pupil;razred;neprimerno vedenje;učitelj;učenec;
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Čas izdaje: 1st Feb. 2012
ID: 1485218