akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
Janez Krek (Urednik), Tatjana Hodnik Čadež (Urednik), Janez Vogrinc (Urednik), Barbara Sicherl-Kafol (Urednik), Tatjana Devjak (Urednik), Vesna Štemberger (Urednik)

Povzetek

Za akcijsko raziskovanje je značilno, da ga izvajajo učitelji praktiki, ki poskušajo poiskati rešitve za vsakodnevne probleme oziroma poiskati načine, s katerimi bi izboljšali znanje učencev. Tisti učitelji, ki imajo izkušnje z lastnim raziskovalnim delom, so običajno tudi bolj usposobljeni za prenos ugotovitev drugih raziskav v lastno prakso.

Ključne besede

izobraževanje;pedagoško raziskovanje;učitelji;učni proces;učni predmeti;medpredmetno povezovanje;elektronske knjige;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Izvor: Ljubljana
Tipologija: 0 - Ni določena
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.012(082)(0.034.2)
COBISS: 268006912 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISBN: 978-961-253-124-9
Št. ogledov: 2157
Št. prenosov: 191
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarne ključne besede: Akcijsko raziskovanje;Zborniki;Pouk;Didaktika;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Zbornik
ID: 1486640
Priporočena dela:
, akcijsko raziskovanje na področjih medpredmetnega povezovanja in vzgojne zasnove v javni šoli
, kaj nas povezuje in kaj ločuje