magistrsko delo
Katarina Mir (Avtor), Bruno Završnik (Mentor)

Povzetek

S pojavom družbenih medijev se je marketinški svet spremenil. Podjetja in blagovne znamke so morale prilagoditi marketinške strategije in slediti trendom. Še posebej to velja za kozmetična podjetja, saj gre za industrijo, kjer so vizualne predstavitve ključnega pomena. Z razvojem spleta in družbenih medijev se je začel tudi vzpon možnosti nove kariere – vplivnežev. Lepotna skupnost spada med največje skupine na družbenih medijih. Poznamo veliko lepotnih vplivnežev z velikim številom sledilcev. Ta pojav je popolnoma revolucioniral lepotno industrijo in spremenil potrošnikovo pot odločanja o nakupu. Pri tem smo podali primer dobre prakse kozmetične kolekcije mega vplivnežev, kot sta Shane Dawson in Jeffree Star Cosmetic. Odjemalci danes pridobivajo informacije o izdelkih preko družbenih medijev, različnih trendov in vplivnežev. Tudi kozmetična industrija se je z leti spremenila in dobila večji pomen. Trenutno je to večmilijardna industrija, strokovnjaki pa napovedujejo še večjo rast v naslednjih letih. V magistrskem delu smo s pregledom literature opredelili in predstavili področje marketinga družbenih medijev in področje marketinga vplivnežev v povezavi s kozmetično industrijo. Iz tega je izhajal tudi naš problem, kjer smo želeli ugotoviti, kako družbeni mediji in vplivneži vplivajo na oglaševanje kozmetičnih izdelkov in posledično tudi na nakupne odločitve odjemalcev. Naredili smo raziskavo, kjer smo iskali odgovore na hipoteze, vprašanja in zastavljen problem. Vprašanja smo zastavili na temo lepotnih vplivnežev, kozmetične industrije in lepotnih trendov na družbenih omrežjih. Pri tem smo primerjali zanesljivost in uporabnost kanalov družbenih medijev/vplivnežev s tradicionalnimi marketinškimi kampanjami, ki jih ustvarijo blagovne znamke. Temeljni cilj magistrskega dela je bil ugotoviti, ali so dandanes družbeni mediji in vplivneži ključnega pomena za lepotne blagovne znamke in podjetja, zaradi česar se morajo podjetja osredotočiti na to novo spletno dinamiko in razviti nove inovativne strategije digitalnega oglaševanja za uspeh lepotnih blagovnih znamk.

Ključne besede

oglaševanje;družbena omrežja;spletni vplivneži;kozmetični izdelki;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: K. Mir
UDK: 659.1:687.5
COBISS: 113336067 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 131
Št. prenosov: 37
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Social media and influencer marketing of cosmetic products
Sekundarni povzetek: The marketing industry has evolved since the introduction of social media. Businesses and brands had to change their marketing practices and keep up with the latest trends. This is especially true for cosmetics companies, as visual presentations are crucial in this industry. With the rise of the Internet and social media, a new professional path, a full-time influencer became possible. One of the most popular social media groups is the beauty community. We know several beauty influencers that have a massive following. This phenomenon has drastically transformed the beauty industry, as well as the way consumers make purchasing decisions. We used an example to show a marketing strategy for the launch of a cosmetic line from mega influencers Shane Dawson and Jeffree Star Cosmetic. Customers nowadays get information about beauty products via social media, various trends, and influencers. The cosmetics industry has also evolved and grown in importance throughout time. It is currently a multibillion-dollar industry, with many experts predicting even more growth in the years ahead. In this thesis, we defined and discussed the topics of social media marketing and influencer marketing in the cosmetics industry. This led to our problem, in which we wish to understand how social media and influencers impact the advertising of cosmetic products and, as a result, customer purchasing decisions. We did a survey where we looked for answers to our hypotheses, questions, and the problem. The questionary was designed regarding the topics of beauty influencers, the cosmetics industry, and social media beauty trends. We compared the trustworthiness and usability of social media influencers with traditional brand-generated marketing campaigns. The main purpose of this thesis was to highlight that social media and influencers are increasingly crucial for beauty brands and businesses. As a result, for beauty brands to succeed, companies must focus on this new online dynamic and create better and unique digital advertising methods.
Sekundarne ključne besede: cosmetic industry;cosmetics;influencer marketing;beauty influencers;social media;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak.
Strani: 78 str., 7 str. pril.
ID: 14884864