diplomsko delo
Povzetek
V diplomskem delu smo obravnavali vlogo oglaševanja preko družbenih omrežij in vplivnostnih oseb, ki jih imenujemo vplivneži. V teoretičnem delu smo se osredotočili na pojem marketinško komuniciranje, ki vključuje oglaševanje preko družbenih omrežij in s pomočjo spletnih vplivnežev. Vplivnostni marketing je postal del naših življenj. Vplivneži igrajo pomembno vlogo v poslovnem svetu. Ljudje si danes težko predstavljamo življenje brez družbenih omrežij, saj vsakodnevno posegamo po njih. Diplomsko delo obravnava vpliv oglaševanja preko družbenih omrežij in s pomočjo vplivnežev v sodobnem poslovnem okolju. Osredotočili smo se na analizo učinkov, ki jih ima uporaba vplivnežev in družbenih omrežij na zaznavanje blagovnih znamk ter nakupne odločitve potrošnikov. V raziskavi so preučeni ključni vidiki marketinškega komuniciranja, kot na primer izbira specifičnih skupin, izbira vplivnežev in prilagajanje vsebin družbenim omrežjem, ki so na slovenskem trgu najbolj popularni. V prvem delu smo najprej obravnavali teoretična izhodišča, kjer je predstavljen pojem digitalni marketing in vplivnostni marketing. Predstavljena bodo družbena omrežja ter vpliv družbenih omrežij na poslovanje podjetij. Dejstva bomo povzeli s pomočjo intervjuja z nekaj spletnimi vplivneži in nekaj slovenskimi podjetji. Vplivnostni marketing in družbena omrežja so postali del našega vsakdana in igrajo zelo pomembno vlogo v svetu oglaševanja. Diplomsko delo bo pomembno prispevalo k razumevanju, kako vplivnostni marketing in družbena omrežja spreminjajo pristop podjetij k oglaševanju ter kako ta sodelovanja vplivajo na prepoznavnost in uspeh tako podjetij kot vplivnežev.
Ključne besede
digitalni marketing;vplivnostni marketing;vplivneži;družbena omrežja;prednosti;slabosti;
Podatki
| Jezik: |
Slovenski jezik |
| Leto izida: |
2025 |
| Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
| Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
| Založnik: |
S. Krajnc |
| UDK: |
659.1:004.738.5 |
| COBISS: |
231024899
|
| Št. ogledov: |
0 |
| Št. prenosov: |
25 |
| Ocena: |
0 (0 glasov) |
| Metapodatki: |
|
Ostali podatki
| Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
| Sekundarni naslov: |
Advertising via social media and influencers |
| Sekundarni povzetek: |
In this thesis, we discussed the role of advertising through social media and influencers, who are commonly referred to as influencers. In the theoretical part, we focused on the concept of marketing communication, which includes advertising through social media and with the help of online influencers. Influencer marketing has become a part of our lives, and influencers play an important role in the business world. Today, it is hard to imagine life without social media, as we interact with them daily. The thesis examines the impact of advertising through social media and with the help of influencers in the modern business environment. We focused on analyzing the effects that the use of influencers and social media has on brand perception and consumer purchasing decisions. The research investigates key aspects of marketing communication, such as selecting specific target groups, choosing influencers, and adapting content to social media platforms that are most popular in the Slovenian market. In the first part, we first addressed the theoretical foundations, introducing the concepts of digital marketing and influencer marketing. Social media platforms and their influence on business operations are presented. The facts will be summarized through interviews with several online influencers and some Slovenian companies. Influencer marketing and social media have become a part of our daily lives and play a very important role in the world of advertising. This thesis will significantly contribute to the understanding of how influencer marketing and social media are changing companies' approach to advertising and how these collaborations impact the recognition and success of both companies and influencers. |
| Sekundarne ključne besede: |
digital marketing;influencer marketing;influencers;social media; |
| Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
| Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Ekonomsko-poslovna fak. |
| Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 36 str.)) |
| ID: |
25978956 |