Slovenski podjetniški observatorij 2021
Povzetek
V prvem delu monografije smo proučevali temeljno poslovno demografijo slovenskih podjetij in jo primerjali z evropsko. Namen tega dela je, da dobimo temeljno sliko o slovenskih podjetjih in razumemo, kako je slovensko podjetništvo umeščeno v evropsko. Analizirali smo ključne značilnosti slovenskih gospodarskih družb in samostojnih podjetnikov, ki so se leta 2020 ukvarjali s podjetniškimi aktivnostmi in so bili razvrščeni v vse dejavnosti SKD. V drugem delu raziskave smo proučevali značilnosti digitalizacije z vidika gospodarstva. Osredotočili smo se predvsem na vidik malih in srednje velikih podjetij, saj le-ta potrebujejo največ podpore in spodbud za uspešno izvedbo digitalizacije. Najprej smo podali pregled značilnosti procesa digitalizacije, njegov vpliv na podjetja ter značilnosti digitalnih strategij in strateške podpore digitalizaciji na ravni Evropske unije in Slovenije ter pregled uvrstitve Slovenije na različnih lestvicah, ki merijo digitalizacijo. Nato smo analizirali rezultate primarne raziskave, ki smo jo izvedli med slovenskimi podjetji in podpornim okoljem za podjetništvo.
Ključne besede
podjetništvo;gospodarske družbe;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.01 - Znanstvena monografija |
Organizacija: |
UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta |
Založnik: |
Univerza v Mariboru, Univerzitetna založba |
UDK: |
334.7:004.91(497.4)"2021"(0.034.2) |
COBISS: |
104455683
|
ISBN: |
978-961-286-593-1 |
Št. ogledov: |
208 |
Št. prenosov: |
47 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Slovenian Enterprises and the Characteristics of Digitalization of Small and Medium Sized Companies |
Sekundarni povzetek: |
In the first part of the monograph we focused on the business demography of Slovenian companies and compared it with the European one. The aim of this research is to obtain a basic insight into Slovenian companies and to understand how they are positioned in Europe. We analyzed the main characteristics of Slovenian companies and sole proprietors who were engaged in entrepreneurial activities in 2020. In the second part of the research, we examined the characteristics of digitalization from the business perspective. We focused primarily on the aspect of small and medium-sized enterprises, as they require the most support and incentives for the successful implementation of digitization. First, we provided an overview of the characteristics of the digitization process, its impact on companies and the characteristics of digital strategies and strategic support for digitization at the level of the EU and Slovenia, as well as an overview of Slovenia's ranking on various scales for measuring digitization. We then analyzed the results of the survey we conducted among Slovenian companies and the supportive environment for entrepreneurship. |
Sekundarne ključne besede: |
companies;sole proprietors;financial performance indicators;digitalization;strategies and policies;small and medium-sized companiesempirical analysis; |
Vrsta dela (COBISS): |
Znanstveno delo |
Strani: |
147 str. |
DOI: |
10.18690/um.epf.2.2022 |
ID: |
15129354 |