diplomsko delo
Povzetek
Diplomsko delo z naslovom Praktična raba IKT v vrtcu pri izvajanju dejavnosti v vsakodnevnih okoliščinah je sestavljeno iz teoretičnega, empiričnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu je opredeljena informacijsko-komunikacijska tehnologija (v nadaljevanju IKT), podrobno je opisano, kako IKT vpliva na razvoj otrok ter kakšne so njene prednosti in slabosti. Predstavljeno je, kako je IKT uporabljena v vrtcu in na kakšen način je IKT opisana v Kurikulumu za vrtce. Kakšno vlogo imajo vzgojitelji in otroci pri varni uporabi IKT. V nadaljevanju opredelimo animacijo, različne animacijske tehnike in podrobneje opišemo animacijsko tehniko Stop-motion, ki je bila z otroki uporabljena v praktičnem delu. V empiričnem delu so predstavljeni rezultati raziskave, ki smo jih pridobili s kvalitativno tehniko intervjuja. Namen zaključnega dela je seznaniti in vključiti otroke v pripravo izdelave stop-motion animacije. V praktičnem delu je predstavljen proces izdelave, ki je potekal dlje časa in po posameznih stopnjah.
Ključne besede
diplomska dela;IKT;Stop-motion;animacija;vrtec;otrok;tehnologija;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[A. Kelhar] |
UDK: |
373.2:004(043.2) |
COBISS: |
115500291
|
Št. ogledov: |
82 |
Št. prenosov: |
5 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The practical use of ict in everyday activities in kindergarten |
Sekundarni povzetek: |
The thesis entitled The practical use of ICT in everyday activities in kindergarten consists of the theoretical, empirical and practical part. The theoretical part defines the information and communication technology (ICT) and further on describes how it effects the children’s development, what the advantages as well as the disadvantages are. This theoretical part also shows different ways of using ICT in kindergarten, how this usage is described in the National curriculum for kindergarten and what role the kindergarten teachers as well as children play in using ICT safely or in a controlled environment. Furthermore, animation and various animation techniques are explained, focusing on the Stop-motion technique that was used with the children and is described in the practical part of the thesis. The empirical part presents the results of the research obtained with the technique of an interview. The aim was to get the children acquainted with and involved in the preparation and making of a Stop-motion animation. The practical part shows the process of making the animation with various different stages needed to complete the task, which took place over a longer period. |
Sekundarne ključne besede: |
theses;ICT;Stop-motion;animation;kindergarten;a child;technology;Predšolska vzgoja;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo |
Strani: |
1 spletni vir (1 datoteka PDF (VI, 31 str.)) |
ID: |
15459805 |