diplomsko delo
Jakob Rosenstein (Avtor), Maja Hmelak (Mentor)

Povzetek

Diplomsko delo z naslovom Prisotnost IKT v predšolskem obdobju in vpliv na socialni razvoj otrok sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo povzeli dosedanja dognanja iz ustrezne strokovne literature glede digitalne tehnologije, njene vloge v sodobnem življenju otroka, značilnosti in posebnosti socialnega razvoja predšolskih otrok ter vpliva digitalne tehnologije na tega. Pri vsem tem je predstavljena tudi vloga staršev in vzgojiteljev. V empiričnem delu smo izvedli raziskavo o uporabi digitalne tehnologije v predšolskem obdobju in njenem vplivu na otroka, v kateri so sodelovali starši predšolskih otrok. Podatke smo zbrali s pomočjo spletnega anketnega vprašalnika. Po koncu anketiranja smo podatke obdelali s statističnim programom SPSS in rezultate interpretirali. Ugotovili smo, da uporaba digitalne tehnologije v predšolskem obdobju ne pušča vidnih negativnih posledic v socialnem razvoju, je pa v vsakdanu otroka uporaba digitalne tehnologije precej pogosto prisotna.

Ključne besede

diplomska dela;IKT;digitalna tehnologija;socialni razvoj;otroci;predšolsko obdobje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [J. Rosenstein]
UDK: 373.2:004(043.2)
COBISS: 148138499 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 6
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The presence of ICT in the preschool period and the impact on the children's social development
Sekundarni povzetek: The diploma thesis, entitled The presence of ICT in the preschool period and the impact on the children's social development, consists of a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, we summarized the current findings from the relevant professional literature regarding digital technology, its role in the modern life of a child, the characteristics and peculiarities of the social development of preschool children, and the impact of digital technology on them. Beside this, the role of parents and educators was also presented. In the empirical part, we conducted a research on the use of digital technology in the preschool period and its impact on the child, in which parents of preschool children participated. We collected the data using an online questionnaire. After the end of the survey, we processed the data with the SPSS statistical program and interpreted the results. We found that the use of digital technology in the preschool period does not leave visible negative consequences in social development, although the use of digital technology is quite often present in a child's everyday life.
Sekundarne ključne besede: theses;ICT;digital technology;social development;children;preschool period;Predšolska vzgoja;Informacijsko-komunikacijska tehnologija;Družbeni razvoj;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Pedagoška fak., Oddelek za predšolsko vzgojo
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (99 str.))
ID: 18071427