diplomsko delo
Tina Umnik (Avtor), Miha Marič (Mentor)

Povzetek

V sodobnem svetu podjetja poslujejo v dinamičnem poslovnem okolju, ki predstavlja vedno več izzivov. Zato je pomembno, da podjetja znajo načrtovati, saj se le tako lahko izognejo morebitnim težavam. Raziskovali smo, kako podjetje BAKRA, d. o. o., načrtuje prodajo blagovne znamke PUMA. Zanimalo nas je, kakšne so posebnosti in zanimivosti pri prodaji svetovno znane znamke. In kakšni so morebitni izzivi in kako jih podjetje rešuje. V teoretičnem delu smo s pomočjo domačih in tujih strokovnih del predstavili osnove in pomen načrtovanja in prodaje. Predstavili smo tudi razvoj izdelkov in potek same distribucije. V raziskovalnem delo smo opisali podjetje BAKRA, d. o. o., in blagovno znamko PUMA. Predstavili smo, kako je podjetje BAKRA, d. o. o., uspešno v primerjavi z drugimi distributerji PUMA na trgu. Za potrebe raziskovalnega dela smo intervjuvali zaposlene v podjetju BAKRA, d. o. o., ki se ukvarjajo z nabavo in prodajo, in s kupcem podjetja BAKRA, d. o. o. Iz obeh intervjujev smo sestavili odgovore v celoto in odgovorili na raziskovalna vprašanja. Podjetje BAKRA, d. o. o., ima zelo veliko izkušenj in na podlagi načrtovanj prodaje iz predhodnih obdobij zna zelo dobro predvidevati in sestaviti plan, kljub temu pa jih spremljajo izzivi, na katere se lahko boljše pripravijo, in jih poskušajo tudi vnaprej predvidevati. Na podlagi analize raziskovalnih vprašanj smo v diskusiji podali nekaj predlogov.

Ključne besede

načrtovanje;prodaja;BAKRA;d. o. o.;PUMA;modna znamka;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede
Založnik: [T. Umnik]
UDK: 658.8
COBISS: 115311363 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 58
Št. prenosov: 27
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: SALES PLANNING OF BRAND PUMA IN COMPANY BAKRA D. O. O. KRANJ
Sekundarni povzetek: In today's world, companies operate in a dynamic business environment. Which poses more and more challenges. It is therefore important that companies know how to plan, as this is the best way to avoid potential problems. We researched how the company BAKRA, d. o. o., is planning to sell the PUMA brand. We were interested in the special features and curiosities of selling a world-famous brand. And in what are the potential challenges and how the company is addressing them. In the theoretical part, with the help of domestic and foreign professional works, we presented the basics and importance of planning and sales. We also presented the product development and the course of distribution. In the research work we described the company BAKRA, d. o. o., and the PUMA brand. We presented how successful BAKRA, d. o. o., is compared to other PUMA distributors on the market. For the needs of research work, we interviewed employees of the company BAKRA, d. o. o., which are engaged in purchasing and sales operations. And with the buyer of the company BAKRA, d. o. o. From both interviews we compiled the answers as a whole and answered our research questions. BAKRA, d. o. o., he has a lot of experience and, based on sales plans from previous periods, knows how to anticipate and draw up a plan very well, but the company is still accompanied by challenges. Which they can prepare better for, and try to anticipate in advance. Based on the analysis of research questions, we made some suggestions in the discussion.
Sekundarne ključne besede: Prodaja;Blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede
Strani: V, 57 f.
ID: 15697926