diplomsko delo
Laura Žavbi (Avtor), Milica G. Antić (Mentor)

Povzetek

Slovenska narodnozabavna glasba se je skozi leta spreminjala. Z njenim razvojem pa se je zgodil preobrat, ki je pomembno vplival na sporočilnost te zvrst. Produkcija za množice, ki nemalokrat pri svojih produktih vpliva na njihovo kvaliteto, je narodnozabavno glasbo potisnila v območje, kjer se je znižala njena raven sporočilnosti in zvišala popularnost. Na ta račun se je v njenih besedilih začel pojavljati seksistični jezik, in sicer z izgovorom, da avtorjem več pomeni, da je glasba zabavna kot pa kvalitetna z vidika rabe jezika.

Ključne besede

slovenska narodno-zabavna glasba;seksizem;jezik;spolna neenakost;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [L. Žavbi]
UDK: 305:784.69(043.2)
COBISS: 123324675 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 77
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Reproduction of gender inequalities in the example of Slovenian folk music
Sekundarni povzetek: Slovenian folk music has been through changes in its history, but only one change happened that majorly influenced its message distribution. Mass-production that effects its products' quantity pushed Slovenian folk music to a zone where the quality decreased and the popularity increased. The side effect of this change happened in lyrics of the songs that started to involve sexist language. Excuse used for this was that the authors wanted for this genre to be fun and popular more than of quality.
Sekundarne ključne besede: slovenian folk music;sexism;language;gender inequaliry;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000575
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Filozofska fak., Oddelek za sociologijo
Strani: 22 f.
ID: 15924466
Priporočena dela:
, primer spolnega nadlegovanja v osnovni šoli
, primerjava starejše in sodobne produkcije