Danica Fink-Hafner (Avtor), Tamara Dagen (Avtor)

Povzetek

In this article we present findings from focus groups (FGs) consisting of academics and practitioners in the higher education (HE) field from different parts of the world, who debated their perceptions of the current state of the art in the HE field. The main findings, which call for further research, as well as activities of academics, practitioners and policymakers at various levels, are as follows: 1) there is a gap between basic academic research and applied research (with the latter often not meeting the appropriate conceptual level), which needs to be closed; 2) this gap is expressed also in the global context of the HE field; 3) multidisciplinarity, interdisciplinarity, transdisciplinarity, methodological quality of both basic and applied research need to be developed and 4) scholars’, practitioners’ and governments’ (policymakers’) responsibilities need to be addressed

Ključne besede

praktiki;akademiki;vladna politika;izobraževalna politika;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: (378:001-051):378-051-027.22
COBISS: 108357891 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Št. ogledov: 43
Št. prenosov: 12
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: V članku predstavljamo ugotovitve fokusnih skupin, v katerih so znanstveniki in praktiki s področja visokega šolstva iz različnih delov sveta razpravljali o stanju na visokošolskem polju. Ključne ugotovitve, ki terjajo tako nadaljnje raziskovanje kot tudi dejavnost znanstvenikov, praktikov in političnih odločevalcev na različnih ravneh, so: 1) med znanstvenim raziskovanjem in uporabnim raziskovanjem (slednje pogosto ne dosega primerne konceptualne ravni) je prepad, ki ga je treba odpraviti; 2) ta prepad se izraža tudi v globalnem kontekstu visokošolskega polja; 3) potrebno je razviti multidisciplinarnost, interdisciplinarnost, transdisciplinarnost in metodološko kvaliteto tako bazičnega kot uporabnega raziskovanja; 4) potrebno je nasloviti odgovornost znanstvenikov, praktikov in vlad
Sekundarne ključne besede: Višje in visokošolsko izobraževanje;Visokošolski učitelji;Raziskovanje;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 5-24, 166
Letnik: ǂLetn. ǂ59
Zvezek: ǂšt. ǂ1
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.51936/tip.59.1.5-24
ID: 16129060