pre-service teachers’ understanding of osmosis and diffusion in relation to their formal science education backgrounds
Saša Ziherl (Avtor), Gregor Torkar (Avtor)

Povzetek

Foundations matter

Ključne besede

osmoza;difuzija;naravoslovna vzgoja;bodoči učitelji;znanje;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
UDK: 378:50
COBISS: 107090179 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1305-8223
Št. ogledov: 90
Št. prenosov: 25
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: Naravoslovje;Višje in visokošolsko izobraževanje;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (14 str.))
Letnik: ǂVol. ǂ18
Zvezek: ǂissue ǂ6
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.29333/ejmste/12041
ID: 15268243
Priporočena dela:
, pre-service teachers’ understanding of osmosis and diffusion in relation to their formal science education backgrounds