master's thesis
Maria-Paula Tomac (Avtor), Vesna Žabkar (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Barbara Čater (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Ni podatka o povzetku

Ključne besede

marketing;consumer behaviour;purchasing;decision making;health;research;analysis;pandemic;Covid-19;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [M. P. Tomac]
UDK: 366
COBISS: 117421571 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 3
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Uživanje prehranskih dopolnil in zaupanje v vire informacij v zvezi s pandemijo COVID-19
Sekundarne ključne besede: trženje;vedenje potrošnikov;nakup;odločanje;zdravje;raziskave;analiza;pandemija;Covid-19;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. Ljubljana, Ekonomska fak.
Strani: III, 53, 40 str.
ID: 16216009