diplomsko delo
Timotej Vošinek (Avtor), Marko Hölbl (Mentor), Luka Hrgarek (Komentor)

Povzetek

Spletno analitiko uporablja večina spletnih strani. Omogoča nam zbiranje in analizo podatkov o uporabi spletnih mest. V delu smo si ogledali razliko med notranjo in zunanjo analitiko. Pogledali smo najbolj pogosti metodi zbiranja podatkov, to sta označevanje strani in analiza strežniških zapisov. Pregledali smo šest sistemov za spletno analitiko, med njimi so Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel, Plausible, Open Web Analytics in GoAccess. Ugotovili smo, da je potrebno plačati za uporabo večine orodij vsaj za večje število uporabnikov in funkcij. Večina sistemov z največjim tržnim deležem uporablja metodo označevanja strani. Uvedli smo Google Analytics in ugotovili, da sama uvedba ni zahtevna.

Ključne besede

spletna analitika;označevanje strani;zbiranje podatkov;sledenje uporabnikom;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Vošinek]
UDK: 004.774.6(043.2)
COBISS: 130410755 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 39
Št. prenosov: 4
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Overview and comparison of web analytics systems
Sekundarni povzetek: Web analytics is used by most websites. It enables us to collect and analyse data about the usage of our website. In the assignment we looked at the difference between on-site and off-site analytics. We looked at the most commonly used data collection methods, which are page tagging and server log analysis. We made an overview of six web analytics systems, among them Google Analytics, Adobe Analytics, Mixpanel, Open Web Analytics, Plausible and GoAccess. We found that it is required to pay for most of these tools at least if you have a higher number of monthly views or want to access more functionalities. Most tools with the highest market share use the method of page tagging. We deployed Google Analytics and found that the deployment itself was not difficult.
Sekundarne ključne besede: web analytics;page tagging;data collection;user tracking;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Informatika in tehnologije komuniciranja
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 33 f.))
ID: 16255959