diplomsko delo
Timotej Verdev (Avtor), Dijana Močnik (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu smo predstavili dojemanje agregatorjev novic s strani medijev in uporabnikov. Z empirično raziskavo smo na osnovi analize podatkov, pridobljenih s strani medijev in uporabnikov, ugotovili, da med uporabniki in agregatorji novic obstaja pozitiven odnos, saj so agregatorji ustvarjeni, da zadovoljijo potrebe uporabnikov. Empirični rezultati naše raziskave so hkrati pokazali, da obstaja statistično pomembna razlika med uporabniki in ne uporabniki pri dostopanju do novic pri direktnem dostopu do medija in preko agregatorjev novic. Na osnovi rezultatov nismo mogli potrditi niti ovreči, da agregatorji novic in mediji med seboj tekmujejo za doseganje bralcev, ali da bi si medsebojno koristili.

Ključne besede

agregatorji novic;mediji;uporabniki agregatorjev novic;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UM FERI - Fakulteta za elektrotehniko, računalništvo in informatiko
Založnik: [T. Verdev]
UDK: 316.776:07(043.2)
COBISS: 129946883 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 27
Št. prenosov: 14
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Media and user perception of news aggregators
Sekundarni povzetek: In the thesis we presented the perception of news aggregators by the media and users. Through empirical research, based on the analysis of data collected from media and users, we found that there is a positive relationship between users and news aggregators, as aggregators are designed to meet users' needs. The empirical results of our study also showed that there is a statistically significant difference between users and non-users in access to news, both in direct access to the media and access via news aggregators. Based on the results, we could neither confirm nor deny that news aggregators and media companies compete to reach readers, or that they benefit from each other.
Sekundarne ključne besede: news aggregators;media;users of news aggregators;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Fak. za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Medijske komunikacije
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (VII, 50 f.))
ID: 16256360