diplomsko delo
Rihard Ličen (Avtor), Narvika Bovcon (Mentor)

Povzetek

V diplomskem delu je raziskan postopek ustvarjanja animacij na 3D modelu in njihova uporaba oz. integracija v video igri. Opisuje več metod dela in orodij za doseganje kakovostnih rezultatov ter njihovo uporabo na konretnih primerih. Spusti se tudi v VFX in fizikalne simulacije dinamike togih teles. S končnim izdelkom pokrije vsa glavna področja animiranja, ki jih lahko srečamo v video igrah. Zajema izdelavo primerne 3D mreže in animiranje v Blenderju, uporabo različnih virov animacij, prehod iz Blenderja v igralni pogon Unity, vzpostavitev igralčevega karakterja v tretji osebi, programiranje skript, sisteme delcev, senčilnike za animiranje tekstur, animacije z zbirko 2D slik in uničljivo okolje s simulacijo fizike.

Ključne besede

3D animacija;razvoj iger;3D igre;univerzitetni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [R. Ličen]
UDK: 004.928(043.2)
COBISS: 120593155 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 26
Št. prenosov: 8
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Animation from the perspective of a 3D game developer
Sekundarni povzetek: The thesis researches the process of creating animation for 3D models and their integration into video games. It delves into several work methods that can yield quality results and describes their usage on practical examples. It also gets into VFX and physics simulations of rigid body dynamics. The finished product covers all the main areas of animation that can be found in video games. Creating a suitable 3D mesh and animating in Blender, usage of various animation sources, transitioning from Blender to the Unity game engine, setting up the player character in third person, scripting, particle systems, shaders for animating textures, sprite-sheet animations and a destructible environment with physics simulation.
Sekundarne ključne besede: 3D animation;game development;3D games;computer science;diploma;Videoigre;Računalniška animacija;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000468
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 58 str.
ID: 16354544