diplomsko delo
Boštjan Mokrin (Avtor), Tomaž Hočevar (Mentor)

Povzetek

V tej diplomski nalogi se je reševal problem iskanja najboljše strategije pri igri Kača, ki nas bi ponesla do najboljšega rezultata. Problem pri tem je, da je mogočih neskončno različnih strategij, vsaka pa ima svoje prednosti in slabosti. Za reševanje problema se je najprej izdelalo osnovno igro Kača. Na njej se je potem implementiralo in izdelalo različne algoritme umetne inteligence, pri čemer vsak uporablja svojo strategijo. Ko je igra delovala, se je začelo z izdelavo algoritmov. Algoritme se je izdelalo enega za drugim. Rezultati se primerjajo po največji dolžini kače, številih premikov in številih poskusov.

Ključne besede

GameMaker Studio 2;razvoj igre;algoritmi;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [B. Mokrin]
UDK: 004.5:794(043.2)
COBISS: 125773827 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 23
Št. prenosov: 10
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Strategy comparison in the Snake game
Sekundarni povzetek: This paper solves the problem of looking for the best strategy in the Snake game that would ensure the best result. The problem is that there are countless possible strategies, with each having its strengths and weaknesses. To solve the problem, the basic Snake game was first created. After that, various artificial intelligence algorithms were created and implemented, with each using its own strategy. When the game was functional, algorithms were created one after another. Results are compared in terms of snake length, number of moves and number of tries.
Sekundarne ključne besede: computer games;GameMaker Studio 2;game development;algorithms;computer science;diploma;Videoigre;Umetna inteligenca;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 60 str.
ID: 16746405