bachelor's thesis
Jovan Prodanov (Avtor), Aleš Jaklič (Mentor)

Povzetek

The thesis will present different ways of using artificial intelligence in computer games with an emphasis on a tool that uses deep reinforcement learning. We will go deep into the rabbit hole that is game AI and try to understand years of research. The whole history of game AI will not be covered, but it will be enough to figure out what it means.

Ključne besede

video game;artificial intelligence;approaches;training;computer science;diploma;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Založnik: [J. Prodanov]
UDK: 004.8(043.2)
COBISS: 121644803 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 13
Št. prenosov: 7
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Pregled metod umetne inteligence v video igrah
Sekundarni povzetek: V diplomski nalogi bodo predstavljeni različni načini uporabe umetne inteligence v računalniških igrah s poudarkom na orodju, ki uporablja globoko spodbujevano učenje. Poglobili se bomo v zajčjo luknjo, ki je umetna inteligenca iger in poskušali razumeti leta raziskav. Celotne zgodovine umetne inteligence iger ne bomo zajeli, vendar bo dovolj da ugotovimo kaj pomeni.
Sekundarne ključne besede: globoko spodbujevano učenje;pristopi;treniranje;visokošolski strokovni študij;diplomske naloge;Videoigre;Umetna inteligenca;Računalništvo;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Študijski program: 1000470
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za računalništvo in informatiko
Strani: 46 str.
ID: 16448521