magistrsko delo
Jure Čufer (Avtor), Dragan Potočnik (Mentor)

Povzetek

V magistrskem delu bomo analizirali učinkovitost stripa kot didaktičnega pripomočka pri delu z nadarjenimi dijaki. Učna tema, ki jo bomo prek stripa obravnavali, je Hladna vojna. V teoretičnem delu bomo s pomočjo znanstvene in strokovne literature opredelili, kdo so nadarjeni dijaki in kako jih identificiramo, predstavili bomo načine dela z njimi in se podrobneje posvetili dijakom, nadarjenim za zgodovino. Opredelili bomo tudi zakonitosti stripa, ga predstavili kot didaktični pripomoček in predstavili učno temo Hladna vojna. Empirični del magistrske naloge bomo opravljali na Gimnaziji Franceta Prešerna v Kranju z nadarjenimi dijaki četrtih letnikov pri zgodovini. V raziskovalnem delu bo na podlagi pedagoške neeksperimentalne metode in analize stripa načrtovano, izvedeno in evalvirano učno delo uporabe stripa kot didaktičnega pripomočka za usvajanje zgodovinske učne vsebine hladne vojne z nadarjenimi dijaki četrtih letnikov Gimnazije Franceta Prešerna Kranj. S pomočjo anketnega vprašalnika "Strip kot didaktični pripomoček pri pouku zgodovine za nadarjene dijake v četrtem letniku gimnazije pri učni temi Hladna vojna" in analize odgovorov nadarjenih dijakov četrtih letnikov bo v nalogi pridobljeno mnenje sodelujočih v pedagoškem eksperimentu o uporabi stripa kot didaktičnega pripomočka pri obravnavi učne teme Hladna vojna. Sledila bo analiza mnenj nadarjenih dijakov in evalvacija opravljenega dela. Sklepne ugotovitve bomo osnovali na podlagi celotnega didaktičnega procesa.

Ključne besede

nadarjeni dijaki;didaktični pripomočki;magistrska dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: [J. Čufer]
UDK: 37.091.3:93/94(043.2)
COBISS: 126289923 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 8
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Analysis of comics as didactic aids used when working with gifted secondary school students in history class
Sekundarni povzetek: The master's thesis analyses the efficiency of comics as didactic aids when working with gifted children. The study topic covered with the use of comics is Cold War. The theoretical part defines, on the basis of scientific and professional literature, who gifted children are, how to identify them, it presents possible ways of working with them and focuses in more detail on secondary school students gifted for history. It also defines the laws of comics, presents them as didactic aids and presents the study topic of Cold War. The empirical part of the master's thesis will be conducted at the secondary school Gimnazija Franceta Prešerna in Kranj with gifted students in history class, year four. The research part will, on the basis of pedagogical nonexperimental method and the analysis of comics plan, conduct and evaluate the study work of using comics as didactic aids to cover history study contents of Cold War with gifted students in the fourth year at Gimnazija Franceta Prešerna Kranj. With the use of the questionnaire "Comics as didactic aids in history classes for gifted students of the fourth year of secondary school covering the study topic of Cold War" and the analysis of the answers given by the gifted students of the fourth year, the thesis will acquire the opinions of the participants of the pedagogical experiment on the use of comics as didactic aids when covering the study topic of Cold War. The analysis of the opinions of the gifted students will follow, together with the evaluation of the work done. Final findings will be formed on the basis of the whole didactical process.
Sekundarne ključne besede: gifted secondary school students;didactic aids;master theses;Učila in učni pripomočki;Zgodovina;Nadarjeni otroci;Stripi;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Mariboru, Filozofska fak., Oddelek za zgodovino
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (X, 80 str.))
ID: 16404181