diplomsko delo
Luka Turk (Avtor), Jurij Selan (Mentor)

Povzetek

Namen diplomske naloge je bil razviti učinkovito celostno grafično podobo za lastno podjetje, katerega namen je prodaja oblačil. Pred tem sem v diplomskem delu raziskal in pojasnil sam proces oblikovanja celostne grafične podobe. V teoretičnem delu sem se posvetil grafičnemu oblikovanju na splošno, predstavil sem tudi vizualne komunikacije in sam proces oblikovanja vizualnih sporočil ter natančneje opredelil, kaj sploh je celostna grafična podoba. Pri samem praktičnem delu, pa sem analiziral celostne grafične podobe podjetij s podobnim namenom kot lastno podjetje, nato sem s pomočjo pridobljenih informacij iz analiz ustvaril še celostno grafično podobo lastnega podjetja in to tudi apliciral na promocijske izdelke. Pri tem sem si pomagali tudi z znanjem, pridobljenim iz teoretičnega dela

Ključne besede

celostna grafična podoba;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [L. Turk]
UDK: 766:659.12(043.2)
COBISS: 122461699 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1161
Št. prenosov: 207
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Integrated graphic design for a clothing company
Sekundarni povzetek: The purpose of the diploma was to develop an effective corporate identity for my own company, the purpose of which is to sell clothes. Before hand we researched and explained the process of creating a corporate identity. In theoretical part, I focused on graphic design in general, I also presented visual communications and the process of creating visual messages, and defined in more detail what a corporate identity is. In the practical work itself, I analyzed corporate identities of companies with similar purpose as my own company, then with the help of information obtained from the analysis I created corporate identity of my own company and applied it to promotional produtcs. I also helped myself with the knowledge gained from theoretical work.
Sekundarne ključne besede: Grafično oblikovanje;Vizualne komunikacije;Oblačila;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 51 str.
ID: 16541982
Priporočena dela:
, od idejne zasnove do končne implementacije
, diplomsko delo
, ni podatka o podnaslovu