diplomsko delo
Povzetek
Angleščina je globalni jezik, znanje katerega je v večini disciplin ključnega pomena za
akademsko in poklicno uspešnost. Angleščino tako kot predmet uvajamo že v vrtčevske
programe, katerih namen je predvsem spoznavanje jezika in ustvarjanje pozitivnega odnosa
do učenja. Odnos do tujega jezika je namreč kritični dejavnik učnih izidov ter kot tak vreden
raziskovanja, kako nanj pozitivno vplivati.
Cilji diplomskega dela so raziskati odnos vrtčevskih otrok do angleščine, preučiti vpliv
odnosa otrok na učne izide pri angleščini ter izpostaviti ključne dejavnike, ki vplivajo na
vrtčevskih odnos do angleščine kot tujega jezika glede na mnenja vzgojiteljic. Na podlagi
tega se oblikujejo predlogi za poučevanje angleščine kot tujega jezika v vrtcu.
Za namen doseganja ciljev smo izvedli intervjuje med dvema vzgojiteljicama in dvema
pomočnicami vzgojiteljic, ki so prisotne na plačljivih tečajih angleškega jezika, ki jih vrtci
izvajajo kot dodatno dejavnost. Ključne ugotovitve so, da imajo otroci pozitiven odnos do
učenja tujega jezika in se ga tudi hitro naučijo. Na pozitiven odnos in učne uspehe vplivajo
predvsem zunanji izvajalci, saj otroci navežejo z njimi poseben odnos ter njihovo predhodno
znanje oz. domače okolje. Otroci namreč že v domačem okolju pogosto usvojijo angleške
besede, saj jim starši predvajajo angleške risanke in pesmice. Uspeh pri nadaljnjem
usvajanju in pozitiven odnos do angleškega jezika pa naj bi bil odvisen od kontinuitete
učenja jezika, njihove nadarjenosti in zanimanja za sam jezik.
Ključne besede
poučevanje tujih jezikov;zgodnje poučevanje angleščine;angleški jezik v vrtcu;dejavniki odnosa otrok;odnos otrok do angleščine;učni uspeh;predšolski otroci;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2022 |
Tipologija: |
2.11 - Diplomsko delo |
Organizacija: |
UL PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
[J. Majstorović] |
UDK: |
373.2:811.111(043.2) |
COBISS: |
124750339
|
Št. ogledov: |
972 |
Št. prenosov: |
144 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
The view of educators on the attitude of kindergarten children to learn English as a foreign language |
Sekundarni povzetek: |
English is a global language, knowledge of which is crucial to academic and professional
success in most disciplines. English is already introduced in kindergarten curriculums, the
purpose of which is primarily to learn the language and to create a positive attitude towards
learning a foreign language. Attitude towards a foreign language is a critical factor in
learning results and as such worth of researching how to positively influence it.
The thesis goals are to research the attitude of kindergarten children towards English, to
examine the influence of children’s attitude on learning results and to point out the key
factors that influence the attitude of children towards English as a foreign language
according to the teachers’ opinions. According to the opinions, we will form the
recommendations for teaching English in kindergarten.
In order to achieve the goals, we conducted interviews between two kindergarten teachers
and two kindergarten assistant teachers that are participating at English language course that
kindergartens offer as an additional activity. The key findings are that children have a
positive attitude towards learning a foreign language, which they learn fast. External teachers
mainly influence children’s positive attitudes and academic success because children form a
special relationship with them. Another positive factor is, according to teachers’ opinions,
children’s previous knowledge from home environment because their parents play to them
English cartoons and songs. Success in further learning and positive attitude towards the
English language depend on the continuity of language learning, children’s talent and
interest in the language. |
Sekundarne ključne besede: |
Predšolska vzgoja;Učenje in poučevanje;Angleščina;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta datoteke: |
application/pdf |
Vrsta dela (COBISS): |
Diplomsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Predšolska vzgoja |
Strani: |
VI, 43 str. |
ID: |
16679161 |