diplomsko delo
Tija Senjur (Avtor), Jurij Selan (Mentor)

Povzetek

V diplomski nalogi sem se dotaknila razvoja monograma od njegovih začetkov do danes, raziskovala sem njegovo vlogo v vizualnem komuniciranju skozi različna zgodovinska obdobja in oblikovala svoj osebni monogram. Velik del raziskovanja predstavlja vloga monograma v zgodovini, kjer so opisani njegovi prvi pojavi, vloga v krščanstvu in v označevanju lastnine med umetniki, zidarji, dvorjani ter v gospodinjstvu in med trgovci. Zlasti označevanje trgovskega blaga je vodilo do razvoja prvih blagovnih znamk, kot jih poznamo danes. Med temi je zelo veliko uspešnih, prestižnih blagovnih znamk, ki za svoj logotip uporabljajo monograme. Nekaj izbranih sem predstavila v diplomski nalogi. V praktičnem delu sem na podlagi predhodno opisanih smernic za oblikovanje oblikovala svoj osebni monogram, ki služi kot logotip v sklopu celostne grafične podobe.

Ključne besede

grafični znaki;označevanje lastnine;blagovne znamke;logotipi;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [T. Senjur]
UDK: 766(043.2)
COBISS: 126680835 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 1033
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: The role of the monogram in visual communication
Sekundarni povzetek: In this thesis, I studied the role of monogram in visual communication through different historical periods and I designed my personal monogram. A large part of the research presents the role of monogram in history, where i described its first appearances on Greek and Roman coins, its role in Christianity and the demonstration of the power of the leading classes. Artists, masons, courtiers, households and merchantss used monograms to mark their property. In particular, the labeling of trade goods led to the development of the first brands as we know them today. Among these are very successful prestigious brands that use a monogram for their logo. I presented a few selected ones in my thesis. In the practical part, based on the previously described design guidelines, I designed my personal monogram, which serves as a logo within the corporate identity.
Sekundarne ključne besede: Vizualne komunikacije;Monogrami;Grafika;Oblikovanje blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta datoteke: application/pdf
Vrsta dela (COBISS): Diplomsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak., Likovna pedagogika
Strani: 48 str.
ID: 16852713
Priporočena dela:
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)
, diplomsko delo (visokošolski strokovni študij - 1. stopnja)