magistrsko delo

Povzetek

Podkasti beležijo vse večjo priljubljenost med uporabniki medijskih vsebin. To lahko med drugim pripišemo njihovi dostopnosti, priročnosti, široki izbiri tematik in zmožnosti grajenja občutka domačnosti. Zaradi časa in pozornosti, ki ju posamezniki namenjajo podkastom, so ti postali zanimivi tudi kot komunikacijski kanal za organizacije. Magistrsko delo preučuje podkast kot kanal korporativnega komuniciranja v slovenskem prostoru. Z ozirom na aktualnost tematike ter pomanjkanje raziskav na tem področju je poglavitni namen magistrskega dela raziskati, kako razširjena je uporaba podkasta kot kanala eksternega (korporativnega) komuniciranja med največjimi podjetji v Sloveniji, ter preučiti razloge za njegovo uvedbo v komunikacijski splet in njegovo vlogo v korporativnem komuniciranju in znamčenju pri organizacijah, ki ga že uporabljajo. Raziskava je bila izpeljana s pomočjo rudarjenja po virih ter z izvedbo 13 intervjujev. Rezultati kažejo, da je podkast kot eksterni komunikacijski kanal zaenkrat uporabila manj kot desetina največjih podjetij v Sloveniji. Ključni razlogi za uvedbo korporativnega podkasta med sodelujočimi organizacijami so njegova naraščajoča priljubljenost, prikladnost za bolj poglobljeno ustvarjanje vsebin ter prizadevanje organizacij za sledenje medijskim trendom. Korporativni podkast ima znotraj komunikacijskega spleta vlogo dopolnilnega kanala, ki pomaga prispevati k različnim komunikacijskim ciljem in s katerim organizacije izobražujejo, navdihujejo, obveščajo in/ali pa zagotavljajo kakovostno razvedrilo. Študija prispeva k zapolnjevanju raziskovalne vrzeli na področju korporativnih podkastov v Sloveniji in poda nekatere praktične napotke, ki so lahko v pomoč organizacijam, ki razmišljajo o uvedbi lastnega korporativnega podkasta.

Ključne besede

podkast;korporativni podkast;oznamčeni podkast;korporativno komuniciranje;znamčenje;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
Založnik: [L. N. Marinček]
UDK: 07:005.57(043.2)
COBISS: 189956867 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 76
Št. prenosov: 19
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Podcast as a corporate communication channel
Sekundarni povzetek: Podcasts are growing in popularity among media consumers, partly due to their accessibility, convenience, wide choice of topics and ability to build a sense of intimacy. The time and attention that individuals devote to podcasts have also made them attractive as a communication channel for organisations. The thesis examines the podcast as a corporate communication channel in the Slovenian context. Given the relevance of the issue and the lack of research in this area, the main purpose of the thesis is to investigate how widespread the use of podcasts as an external (corporate) communication channel is among the largest companies in Slovenia, and to examine the reasons for its introduction into the communication mix and its role in corporate communication and branding in organisations that already use it. The research was carried out by data mining and 13 interviews. The results show that less than a tenth of the largest companies in Slovenia have used podcasts as an external communication channel so far. The key reasons for the introduction of the corporate podcast among the participating organisations are its growing popularity, its convenience for more in-depth content creation and the organisations' efforts to follow media trends. The corporate podcast plays a complementary role within the communication mix, helping to contribute to different communication goals and through which organisations educate, inspire, inform and/or provide quality entertainment. The study contributes to filling a research gap in the field of corporate podcasts in Slovenia and provides some practical guidance that can help organisations that are considering the introduction of their own corporate podcast.
Sekundarne ključne besede: podcast;corporate podcast;branded podcast;corporate communication;branding;Mediji;Organizacija;Oblikovanje blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Študijski program: 0
Konec prepovedi (OpenAIRE): 1970-01-01
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Fak. za družbene vede
Strani: 1 spletni vir (1 datoteka PDF (71 str.))
ID: 23187606