magistrsko delo
Povzetek
V sodobnem času, ko si marsikdo izmed nas želi biti uspešen, imeti svoje podjetje, svoje izdelke in storitve, imajo blagovne znamke izredno velik pomen. Blagovna znamka nam omogoča, da se z ljudmi čustveno povežemo in jim na ta način omogočamo reševanje osebnih težav. Dobra blagovna znamka je tista, s katero se posamezniki poistovetijo, jo vzamejo za svojo, vanjo nikoli ne podvomijo in ji za vedno ostanejo zvesti.
Namen magistrskega dela je ugotoviti, kaj pravzaprav so blagovne znamke, kako jih upravljamo, kako jih prepoznavamo in kako jih pozicioniramo. Osredotočamo se predvsem na blagovno znamko Bacardi in na njeno pozicioniranje na slovenskem trgu. Namen je spoznati priljubljenost in ozaveščanje o blagovi znamki Bacardi, pogostost uživanja ter prepoznavnost drugih obravnavanih blagovnih znamk ruma med prebivalci Republike Slovenije.
V magistrski nalogi so uporabljene kombinacije različnih metod raziskovanja. V prvem delu naloge v večini uporabimo metodo deskripcije in metodo kompilacije. V drugem delu pa si v večini pomagamo z metodo anketiranja. Poleg omenjenih metod pri izdelavi naloge uporabljamo še metodo indukcije, metodo dedukcije, metodo sinteze, metodo analize in metodo komparacije.
Ugotovimo, da je delež ozaveščenosti blagovne znamke Bacardi na slovenskem trgu visok, saj ljudje rum Bacardi prepoznavajo in ga radi uživajo. Ugotovimo tudi, da rum Bacardi spada med najbolj priljubljene rume v Sloveniji. S pomočjo raziskav ugotovimo,
IV
da je Bacardi svetovno znan rum in cenjen, in da so njegovi največji konkurenti Plantation, Havana Club in Diplomatico.
Priporočamo, da se rum Bacardi na slovenskem trgu še naprej oglašuje tradicionalno, hkrati pa naj se nameni nekaj pozornosti digitalnemu oglaševanju, ki vsak dan pokriva večji trg potrošnikov.
Ključne besede
blagovna znamka;pozicioniranje;rum Bacardi;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2023 |
Tipologija: |
2.09 - Magistrsko delo |
Organizacija: |
UM FOV - Fakulteta za organizacijske vede |
Založnik: |
[L. Čušin] |
UDK: |
659.1 |
COBISS: |
153991171
|
Št. ogledov: |
152 |
Št. prenosov: |
29 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Positioning of the Bacardi brand on the slovenian market |
Sekundarni povzetek: |
In modern life, where many of us want to be successful, having our own company, our products, and our own services, brands are of extreme importance. A brand allows us to connect with people emotionally and helps us to solve their problems. A good brand is one with which people can identify, take as their own, never doubt and remain loyal to them forever.
This Master's thesis aims to find out what brands are, how they are managed, and how they are identified and positioned. We focus mainly on the Bacardi brand and its positioning in the Slovenian market. The aim is to learn about the popularity and awareness of the Bacardi brand, the consumption frequency, and the recognition of other rum brands among the population of the Republic of Slovenia.
The master thesis uses a combination of different research methods. In the first part of the thesis, the descriptive plan and the compilation method are mostly used. In the second part, we mostly use the survey method. In addition to these methods, we also use the induction method, the deduction method, the synthesis method, the analysis method, and the comparison method.
We find that the awareness of the Bacardi brand in the Slovenian market is high, as people recognize Bacardi rum and like to consume it. We also find that Bacardi rum is one of the most popular rums in Slovenia. Through research, Bacardi rum is globally
VI
known and appreciated and its biggest competitors are Plantation, Havana Club, and Diplomatico.
We recommend that Bacardi Rum continues to advertise traditionally in the Slovenian market, but also that it dedicates some attention to digital advertising, which occupies a larger consumer market daily. |
Sekundarne ključne besede: |
Blagovne znamke;Univerzitetna in visokošolska dela; |
Vrsta dela (COBISS): |
Magistrsko delo/naloga |
Komentar na gradivo: |
Univ. v Mariboru, Fak. za organizacijske vede |
Strani: |
IX, 87 f. |
ID: |
18707418 |