magistrsko delo
Suzana Žunko-Vogrinc (Avtor), Marija Kavkler (Mentor), Janez Jerman (Komentor)

Povzetek

Povezanost inkluzivne prakse z učiteljevo vlogo pri delu z učenci z motnjo pozornosti in s hiperaktivnostjo

Ključne besede

inkluzija;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: [S. Žunko-Vogrinc]
UDK: 376.1(043.2)
COBISS: 8067657 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 905
Št. prenosov: 114
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarne ključne besede: hyperactivity;attention;social integration;hiperaktivnost;pozornost;socialna integracija;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Pedagoška fak.
Strani: 179 str.
ID: 1724879