the case of Slovenian retail companies
Darja Topolšek (Avtor), Andreja Čurin (Avtor)

Povzetek

Negative employee relations in companies are a ubiquitous phenomenon which, on one hand, may result in dissatisfaction and inefficiency of employees and, on the other hand, disappointing work results. The basis of research work for the following paper forms a definition of internal integration and its level as well as connection with the level of efficiency of inter-functional relations. The empirical part of the research paper examines the influence positive relations between functions may have on the level of internal integration. More specifically, the analysis focuses on employee relations from logistics and marketing functions. The research is based on the quantitative analysis of data acquired from a survey carried out at Slovenian retail companies.

Ključne besede

logistics;marketing;internal integration;inter-functional relations;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 005.5
COBISS: 512397373 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 505
Št. prenosov: 31
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Odnosi med zaposlenimi v podjetju kot dejavnik nivoja notranje integracije logistične in marketinške funkcije
Sekundarni povzetek: Neprimerni nivo odnosov med zaposlenimi v podjetjih je pogost pojav, kar ima na eni strani za nezadovoljstvo in neučinkovitost zaposlenih na drugi strani pa lahko povzroči neskladja med rezultati dela. Opredelitev notranje integracije in njenega nivoja ter povezava z nivojem učinkovitosti medfunkcijskih odnosov je osnova raziskovalnemu delu tega članka. V kvantitativnem raziskovalnem delu se preučuje kako učinkoviti odnosi med funkcijama vplivajo na nivo notranje integracije med logistično in marketinško funkcijo. Raziskovanje temelji na kvantitativni analizi rezultatov vprašalnika, ki je bil izveden v slovenskih trgovskih podjetjih.
Sekundarne ključne besede: podjetja;zaposleni;medosebni odnosi;učinkovitost;delovna uspešnost;logistika;marketing;notranja organizacija;medfunkcijski odnosi;
URN: URN:NBN:SI:doc-AS7JOBIH
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 3-13
Letnik: Letn. 45
Zvezek: št. 1
Čas izdaje: jan.-feb. 2012
DOI: 10.2478/v10051-012-0001-9
ID: 1725770