ǂthe ǂcase of Slovene retailers
Darja Topolšek (Avtor), Anton Čižman (Avtor), Martin Lipičnik (Avtor)

Povzetek

Collaborative behaviour and various aspects of comparing collaboration with coordination and cooperation present the basis for more detailed assumptions concerning the importance of integrating logistic function with the marketing function. The collaborative behaviour dimension of inter-functional integration presents a system of mutual visions, decision-making and collective responsibility to provide results, services or a product. Logisticians often define integration within the framework of the supply chain, yet they neglect the internal integration or the integration between individual departments or functions in a company. Defining internal integration and its level as well as the connection with the level of collaborative behaviour is the basis of the research part of this paper. The quantitative research part studies whether and to what extent collaborative behaviour influences the level of internal integration between logistic and marketing functions. The research is based on a quantitative analysis of results of the survey that was conducted in Slovene retail companies.

Ključne besede

logistics;marketing;logistic function;marketing function;collaborative behaviour;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FL - Fakulteta za logistiko
UDK: 658.7
COBISS: 6771987 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0353-5320
Št. ogledov: 715
Št. prenosov: 128
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Kolaborativno vedenje kot spodbujevalni dejavnik integracije logistične in marketinške funkcije; primer slovenskih trgovskih podjetij
Sekundarni povzetek: Kolaborativno vedenje kot osnova tega pojava in različni vidiki vzporejanja kolaboracije s koordinacijo in kooperacijo predstavljajo osnovo za ožje ugotovitve v povezavi s pomenom integracije logistične funkcije z marketinško funkcijo. Kolaborativno vedenjska dimenzija med-funkcijske integracije predstavlja sistem skupnih vizij, skupnega odločanja in kolektivno odgovornost za končni izid, storitev ali proizvod. Logisti pogosto opredeljujejo integracijo v okviru oskrbne verige, pozabijo pa na notranjo integracijo oz. integracijo med posameznimi oddelki oz. funkcijami v podjetju. Opredelitev notranje integracije in njenega nivoja ter povezava z nivojem kolaborativnega vedenja je osnova raziskovalnemu delu tega članka. V kvantitativnem raziskovalnem delu se preučuje ali in kako nivo kolaborativnega vedenja vpliva na nivo notranje integracije med logistično in marketinško funkcijo. Raziskovanje temelji na kvantitativni analizi rezultatov vprašalnika, ki je bil izveden v slovenskih trgovskih podjetjih.
Sekundarne ključne besede: logistika;marketing;logistična funkcija;notranja integracija;kolaborativno vedenje;
URN: URN:SI:UM:
Vrsta dela (COBISS): Znanstveno delo
Strani: str. 353-362
Letnik: ǂVol. ǂ22
Zvezek: ǂno. ǂ5
Čas izdaje: 2010
DOI: 10.7307/ptt.v22i5.200
ID: 10838286