Štefka Gorenak (Avtor), Matjaž Mulej (Avtor)

Povzetek

Članek govori o odnosu in potencialnih sinergijah med upravljanjem kakovosti (TQM) in družbene odgovornosti podjetja (TRM). TQM in TRM primerja z vidika prispevka k celovitosti upravljanja (inovativnega) podjetja. Načela in standardi TRM odsevajo naraščanje pričakovanj glede odgovornega obnašanja podjetij. Mnoga podjetja razvijajo TRM, da bi odgovorno in zato uspešno upravljala odnose do deležnikov in naravnega okolja. Sinergija med TRM in odgovorno potrošnjo tudi vodi (družbeno) odgovorna podjetja k dolgoročnim konkurenčnim prednostim. Uvedba TRM je torej lahko upravljavska inovacija.

Ključne besede

družbena odgovornost;podjetje;inoviranje;inovativnost;trajnostni razvoj;inovativno poslovanje;vodenje;management;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Društvo ekonomistov Maribor
UDK: 005.25:005.35:005.6:005.342
COBISS: 10125852 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 640
Št. prenosov: 42
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Total responsibility management (TRM) as an approach toward holistic business management
Sekundarni povzetek: This contribution reports on the relationship and potential synergies between total quality (TQM) and total responsibility management (TRM). TQM and TRM are compared concerning their contribution to the holistic management of (innovative) enterprises. TRM principles and standards reflect the increasing public expectations about corporate social responsibility. Many companies are requiring the holistic development of TRM, thereby successfully managing their responsibilities toward their stakeholders and natural environments. The synergies between TRM and responsible consumption also lead (socially) responsible companies to long-term competitive advantages. Thus, the introduction of TRM may be a management innovation.
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 22-31
Letnik: ǂLetn. ǂ56
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: 2010
ID: 1730097
Priporočena dela:
, pogovor v oddaji Vroči mikrofon, Radio Slovenija, drugi program - Val202, 27. 10. 2011