Povzetek

The study in this article addresses three research questions: a) how do college students view the effectiveness of technology-mediated virtual learning during the COVID-19 pandemic; b) how does virtual learning impact their perceived mental health; and c) what is the mode of learning they most prefer? It follows an explanatory research design and survey method. Data are collected using a questionnaire with a purposive sample of 102 students and interviews with 20 students and 40 faculty members in India. The conceptual framework of this study is quite similar to the modified version of the Technology Acceptance Model (Venkatesh and Davis, 2000). The study reveals that 86% of the students find virtual learning to be ineffective. Such learning not only fails to provide adequate opportunities for experiential learning for developing knowledge, skills, and leadership abilities but also creates several perceived mental health problems. This study may help higher education institutions while designing and implementing virtual teaching-learning systems in order to prevent their negative impact on student’s perceived mental health in future crises

Ključne besede

virtualno učenje;zaznava duševnega zdravja;pandemija;vedenjska namera;zaznavanje uporabnosti;covidkriza;virtual learning;mental health;pandemic;behavioral intention;covid crisis;usefulness perception;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UL FDV - Fakulteta za družbene vede
UDK: [364.622-057.875:37.018.43]:[616.98-036.21:578.834]
COBISS: 128575235 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0040-3598
Št. ogledov: 8
Št. prenosov: 0
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni povzetek: Študija, na kateri temelji članek, obravnava tri raziskovalna vprašanja: a) kakšno je dojemanje študentov o učinkovitosti tehnološko posredovanega virtualnega učenja med pandemijo covida-19; b) kako virtualno učenje vpliva na njihovo zaznavo lastnega duševnega zdravja; in c) kateri način učenja je najbolj zaželen? Šudija uporablja pojasnjevalni raziskovalni načrt in metodo anketiranja. Podatki so zbrani z uporabo vprašalnika z namenskim vzorcem 102 študentov in intervjujev z 20 študenti in 40 visokošolskimi učitelji v Indiji. Konceptualni okvir te študije je precej podoben spremenjeni različici modela sprejemljivosti tehnologije (Venkatesh in Davis, 2000). Študija razkriva, da 86 % študentov meni, da je virtualno učenje neučinkovito. Ne le da ne zagotavlja ustreznih priložnosti za izkustveno učenje za razvoj znanja, veščin in vodstvenih sposobnosti, ampak ustvarja tudi številne težave z duševnim zdravjem. Študija bo pomagala da bi preprečili njihov negativni vpliv na duševno zdravje študentov v kriznih situacijah v prihodnosti.
Sekundarne ključne besede: Covid-19;Duševno zdravje;Študenti;
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 644-664, 784-785
Letnik: ǂLetn. ǂ59
Zvezek: ǂšt. ǂ3
Čas izdaje: 2022
DOI: 10.51936/tip.59.3.644–664
ID: 17332118
Priporočena dela:
, diplomsko delo visokošolskega študijskega programa Varnost in policijsko delo
, diplomsko delo visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje Zdravstvena nega