zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole

Povzetek

Kupčevo zaznavanje termina trajnosti na primeru podjetja Relove

Ključne besede

trženje;zeleno trženje;trajnostni razvoj;nakup;odločanje;vedenje potrošnikov;case study;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.11 - Diplomsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [A. Ivanova]
UDK: 366
COBISS: 125725443 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 17
Št. prenosov: 6
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Customer perception of the term sustainability in the case of the company Relove
Sekundarne ključne besede: marketing;green marketing;sustainable development;purchasing;decision making;consumer behaviour;case study;
Vrsta dela (COBISS): Zaključna naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: II, 22, 8 str.
ID: 17340888
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, primer prodajalne Vita Care
, primer lastne blagovne znamke podjetja Petrol d.d.