magistrsko delo
Veronika Vičič (Avtor), Mateja Bodlaj (Mentor), Irena Vida (Član komisije za zagovor), Barbara Culiberg (Član komisije za zagovor)

Povzetek

Analiza odnosa mladih do zavajajočega oglaševanja

Ključne besede

trženje;oglaševanje;oglas;etika;pravni vidik;primeri;raziskave;analiza;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 2.09 - Magistrsko delo
Organizacija: UL EF - Ekonomska fakulteta
Založnik: [V. Vičič]
UDK: 659.1
COBISS: 128081667 Povezava se bo odprla v novem oknu
Št. ogledov: 103
Št. prenosov: 27
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: ǂAn ǂanalysis of young people's attitudes towards misleading advertising
Sekundarne ključne besede: marketing;advertising;advertisment;ethics;legal aspect;cases;research;analysis;
Vrsta dela (COBISS): Magistrsko delo/naloga
Komentar na gradivo: Univ. v Ljubljani, Ekonomska fak.
Strani: IV, 57, 26 str.
ID: 17340940
Priporočena dela:
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
, zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole