Karmen Kolnik (Avtor)

Povzetek

V primerjalni analizi so razčlenjene nekatere značilnosti razvoja geografskih kurikulov izbranih držav v zadnjih dvajsetih letih tako, da je bila zasledovana njihova aplikativna naravnanost na vedno nove družbene in izobraževalne potrebe. Osnovno raziskovalno vprašanje je bilo usmerjeno v iskanje odgovora na katere vrste znanj in veščin naj bi (oz. je) vzpodbujalo geografsko izobraževanje v okviru geografskih izobraževalnih smernic in s kakšnimi učnimi pristopi bodo (so) le-te realizirali?

Ključne besede

šolska geografija;učni načrti;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FF - Filozofska fakulteta
Založnik: Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
UDK: 91:37
COBISS: 37098594 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0354-0596
Matična publikacija: Dela
Št. ogledov: 45
Št. prenosov: 11
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Development of geographical curricula nad the educational potential of geography at the beginning of 21st century
Sekundarni povzetek: The comparative analysis introduces some characteristics of the development of geography curricula of chosen countries and ascertains the applicative direction of school curricula toward the new social and educational needs. The author discusses the knowledge and abilities that should be (or have been) stimulated by geographical education within the framework of geographical educational tendencies and teaching approaches which are needed for their realization.
Sekundarne ključne besede: geographical education;curriculum;Geografija;Kurikularna prenova;2000-....;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 77-87
Zvezek: 29
Čas izdaje: 2008
ID: 1735379
Priporočena dela:
, zaključna seminarska naloga
, primer Snage Javnega podjetja, d. o. o.
, zaključna seminarska naloga
, ni podatka o podnaslovu