Jerneja Herzog (Avtor)

Povzetek

V uvodnem delu je predstavljena terminološka opredelitev medijev v splošnem pomenu in pri likovni vzgoji ter kako le-ti vplivajo na pouk likovne vzgoje. Nadalje obravnavamo sodobne medije pri likovni vzgoji, njihov izbor, primernost določenega medija glede na podajanje določene likovne naloge. V osrednjem delu predstavljamo konstruktivistično teorijo učenja, njene lastnosti in jih apliciramo na poučevanje likovne vzgoje, kjer vidimo povezave in podobnosti. V nadaljevanju postavimo tezo o primernosti po konstruktivistični teoriji zasnovanega pouka likovne vzgoje z uporabo sodobnih medijev in multimedije.

Ključne besede

vzgoja in izobraževanje;likovna vzgoja;sodobni mediji;osnovne šole;ne zaključna dela;

Podatki

Jezik: Slovenski jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik: Pedagoška fakulteta
UDK: 37.091.3:7.01
COBISS: 16225288 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1855-4431
Matična publikacija: Revija za elementarno izobraževanje
Št. ogledov: 1587
Št. prenosov: 112
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Angleški jezik
Sekundarni naslov: Modern media in the light of fine art as a school subject based on the constructive theory
Sekundarni povzetek: The introduction of the article presents a terminological definition of media in general and a terminological definition of media within Fine Art as a school subject. It also presents the influence of media on Fine Art as a school subject. Furthermore, the author discusses the uses of modern media in Fine Art, selecting media and the suitability of individual media according to set artistic tasks. The main part of the article presents the constructive theory of teaching with its characteristics and applies them to teaching Fine Art, where the author sees connections and similarities. The remainder of the article presents the author's thesis, which is about the suitability of Fine Art as a school subject based on the constructive theory with use of modern media and multimedia.
Sekundarne ključne besede: education;art education;modern media;primary school;Likovna vzgoja in izobraževanje;Kontekstualno učenje;Multimedija v vzgoji in izobraževanju;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Članek v reviji
Strani: str. 77-85
Letnik: ǂLetn. ǂ1
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: sep. 2008
ID: 1737182