Povzetek
Prispevek želi predstaviti učne načrte predmetov, ki vključujejo družboslovne vsebine na primarni stopnji izobraževanja. Omejili smo se na naslednje evropske države: Slovenijo, Veliko Britanijo, Nemčijo, Italijo in Finsko. Na osnovi izbranih kriterijev smo učne načrte družboslovnih predmetov pregledali, primerjali in analizirali. Ugotovili smo razlike v poimenovanju predmetov, v njihovi opredelitvi, v predvidenem obsegu ur poučevanja, pa tudi v obdobjih (razredih) poučevanja.
Ključne besede
izobraževanje;učni načrti;družboslovni predmeti;primarno izobraževanje;Evropa;ne zaključna dela;
Podatki
Jezik: |
Slovenski jezik |
Leto izida: |
2008 |
Tipologija: |
1.02 - Pregledni znanstveni članek |
Organizacija: |
UM PEF - Pedagoška fakulteta |
Založnik: |
Pedagoška fakulteta |
UDK: |
373.3:37.016(4):3 |
COBISS: |
16514312
|
ISSN: |
1855-4431 |
Matična publikacija: |
Revija za elementarno izobraževanje
|
Št. ogledov: |
878 |
Št. prenosov: |
83 |
Ocena: |
0 (0 glasov) |
Metapodatki: |
|
Ostali podatki
Sekundarni jezik: |
Angleški jezik |
Sekundarni naslov: |
Social contents for primary level education in selected European countries |
Sekundarni povzetek: |
This article presents a comparison of selected countries that are trying to add social subjects to the primary level curriculum. We have taken into consideration the following European countries: Slovenia, Great Britain, Germany, Italy and Finland. We did a comparison and analysis of chosen criteria for the proposed social subjects of each country. We found differences in the following categories: the proposed design of the classes, the estimated extent of social content, the number of teaching hours and the number of classroom hours. |
Sekundarne ključne besede: |
education;curricula;social subjects;primary education;Europe;Osnovnošolsko izobraževanje;Izobraževalni programi;Družbene vede;Evropa; |
URN: |
URN:NBN:SI |
Vrsta dela (COBISS): |
Članek v reviji |
Strani: |
str. 67-78 |
Letnik: |
ǂLetn. ǂ1 |
Zvezek: |
ǂšt. ǂ3/4 |
Čas izdaje: |
dec. 2008 |
ID: |
1737515 |