Ivan Gerlič (Avtor)

Povzetek

Last decade's technological development in the field of information technology has boosted the range of varieties of its use in the distance education and given new dimensions to this type of education. Distance-learning nowadays is practised by several theory's, each differing from the other in its formal access, in the analyse of its teaching and learning materials, in its ways and range of counselling and the range of its communication with the participants, as well as in its didactic concept of preparing and forming learning materials, etc. Distance education is important criterion for new communication trends in education. Therefore it shall be covered more thoroughly in this work.

Ključne besede

education;distance education;distance learning;teaching models;didactic models;communication models;web-based education;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija: UM FNM - Fakulteta za naravoslovje in matematiko
Založnik: Moderna organizacija
UDK: 37.018.43:004.738.5
COBISS: 15851272 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 1318-5454
Matična publikacija: Organizacija
Št. ogledov: 1264
Št. prenosov: 73
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Modeli izobraževanja na daljavo in novi komunikacijski trendi v poučevanju
Sekundarni povzetek: V zadnjem desetletju je napredek na področju informacijsko-komunikacijskih tehnologij odprl nove možnosti poučevanja in učenja na daljavo in s tem dal temu področju nove dimenzije. Z izobraževanjem na daljavo se danes ukvarja množica teorij, ki se medsebojno razlikujejo po formalnem pristopu, po analizi gradiva, po obsegu in načinu svetovanja in komunikacije z učenci, po didaktičnem konceptu priprave in oblikovanja gradiv itd. Izobraževanje na daljavo pomeni tudi pomemben kriterij komunikacijsko-didaktičnih trendov v izobraževanju, ki jih bomo v tem prispevku analizirali.
Sekundarne ključne besede: vzgoja in izobraževanje;izobraževanje na daljavo;učenje na daljavo;modeli učenja;didaktični modeli;komunikacijski modeli;spletno izobraževanje;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 273-278
Letnik: ǂLetn. ǂ40
Zvezek: ǂšt. ǂ6
Čas izdaje: nov./dec. 2007
ID: 1739488