Povzetek

This paper starts with background theory and the outlines the results of an exploratory study conducted on students at the Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija (Croatia). The aims of the study are to: (1) provide a brief review of the existing tools for measuring students' experience, (2) assess students' expectations of service quality in tourism higher education, (3) test the reliability of a modified SERVQUAL scale, (5) establish the number of dimensions of service quality in tourism higher education. This study has contributed to knowledge about the service quality construct in tourism higher education in Croatia by refining and developing the SERVQUAL scale.

Ključne besede

storitve;kvaliteta;statistična analiza;analiza;visoko šolstvo;Hrvaška;

Podatki

Jezik: Angleški jezik
Leto izida:
Tipologija: 1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija: UM EPF - Ekonomsko-poslovna fakulteta
Založnik: Društvo ekonomistov Maribor
UDK: 658.562:378(497.5)
COBISS: 8559388 Povezava se bo odprla v novem oknu
ISSN: 0547-3101
Matična publikacija: Naše gospodarstvo
Št. ogledov: 808
Št. prenosov: 23
Ocena: 0 (0 glasov)
Metapodatki: JSON JSON-RDF JSON-LD TURTLE N-TRIPLES XML RDFA MICRODATA DC-XML DC-RDF RDF

Ostali podatki

Sekundarni jezik: Slovenski jezik
Sekundarni naslov: Merjenje pričakovane kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu
Sekundarni povzetek: Članek začnemo s pregledom relevantne teorije in potem predstavimo rezultate raziskovalne študije, ki je zajela študente Fakultete za turistični in hotelski menedžment v Opatiji (Hrvaška). Cilji študije so: (1) predstaviti kratek pregled obstoječih orodij/metod za merjenje izkušenj študentov, (2) oceniti študentska pričakovanja o kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu, (3) preizkusiti zanesljivost prilagojene lestvice SERVQUAL, (4) ugotoviti število dimenzij kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu. Študija je razvila in izpopolnila lestvico SERVQUAL in tako prispevala k razumevanju koncepta kakovosti storitev visokega izobraževanja v turizmu na Hrvaškem.
Sekundarne ključne besede: storitve;kvaliteta;statistična analiza;analiza;visoko šolstvo;Hrvaška;
URN: URN:NBN:SI
Vrsta dela (COBISS): Delo ni kategorizirano
Strani: str. 86-95
Letnik: ǂLetn. ǂ52
Zvezek: ǂšt. ǂ1/2
Čas izdaje: 2006
ID: 1741146
Priporočena dela:
, primer dveh različic študijskega programa
, ǂthe ǂcase of the School of Economics and Business, University of Sarajevo